Logo společnosti J+R, spol. s r.o.

Servis telefonních mincovních automatů - postupy, podmínky a doporučení

Oprava nebo servis telefonního automatu je prováděn přímo u zákazníka a nebo je vyjímečně prováděn na našem servisním pracovišti v Brně , pokud požadovanou opravu není možné provést externě.


Před vlastním provedením servisu si připravte a předejte nebo zašlete ( podle způsobu předání )
  • popis závad, které požadujete odstranit, v případě, že se závada projevuje jen po volbě určitých čísel, tak i seznam těchto čísel
  • klíč od pokladny, pokud má automat přídavnou pokladnu, tak i klíč od této přídavné pokladny
  • klíč majitele pro bezplatné hovory ( týká se automatů AWB a AWB MT ) pokud se závada projevuje v souvislosti s bezplatným voláním majitele
  • podklady a požadavky k vlastnímu nastavení telefonního automatu a k nastavení tarifů pro odchozí hovory; pokud máte jakékoliv nejasnosti kontaktujte nás a nejasnosti vysvětlíme a vyřešíme
Externí oprava

  • Objednání externího servisního zásahu
    • telefonicky - platí jen pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou
    • prostřednictvím webového formuláře
    • emailem
    • poštou
  • Termín provedení externího servisního zásahu
    • se zákazníkem je předem dohodnut telefonicky nebo emailem
    • čas provedení je dohodnut vždy s tolerancí, zvláště tehdy, jedná-li se o servisní zásah v průběhu dne a nebo v průběhu vícedenního servisního výjezdu do jiného regionu než je jižní Morava
      I když je časový harmonogram servisního výjezdu naplánován s časovými rezervami, může dojít k neplánované časové prodlevě ( dopravní situace, povětrnostní vlivy, komplikace a neplánované prodloužení doby servisního zásahu u předchozího zákazníka nebo zákazníků apod. ) je zákazník informován o změně a posunutí termínu.
  • Podmínky u zákazníka
    • čisté místo s dobrým osvětlením
    • stůl cca 0,8 x 0,8m
  • Cestovní náklady
    • paušální sazby podle pásma v Brně
    • podle skutečnosti (kilometrovné, čas technika na cestě) při servisním výjezdu mimo Brno pro jednoho zákazníka
    • alikvotní podíl na cestovních nákladech (kilometrovné, čas technika na cestě, ubytování) při servisním výjezdu mimo jižní Moravu, kritérium - zákazník v jiném regionu by neměl za cestovní náklady zaplatit víc než zákazník na jižní Moravě při samostatném výjezdu
      zákazník hradí v plném výši, bez alikvotního rozpočítání, jen konkrétní náklady s ním spojené (např. poplatek za vjezd do KRNAPu, poplatek za lanovku apod.), více informací o způsobu výpočtu a stanovení alikvotního podílu na cestovních nákladech naleznete zde.
  • Platební podmínky
    • hotově po provedení servisního zásahu na základě vystaveného daňového dokladu
    • převodem - pouze u zákazníků s uzavřenou servisní smlouvou a dohodnutými platebními podmínkami
    • zálohová platba předem - v případě, že součástí servisního zásahu jsou úkony a nebo materiál, který je nutné připravit předem s určením pro konkrétního zákazníka a nebo u zákazníků se špatnou platební morálkou, vyúčtování rozdílu mezi zálohovou platbou a výslednou cenou servisního zásahu je splatné na místě po jeho provedení
Oprava v našem servisu

  • Způsob doručení do servisu
    • osobně - termín předání předem telefonicky dohodněte
    • přepravní službou
      • odeslání k opravě předem projednejte - ne všechny závady jsou opravitelné u nás na servisu, jedná-li se o souběh se závadami v místě připojení
      • automat je potřeba předat k přepravě řádně zabalený, mezi přepravním obalem a automatem musí být dostatečná deformační zóna a prostor uvnitř obalu vyplněn vhodným tlumícím materiálem; s automatem je nutné zaslat i objednávku s popisem závad a požadavky na provedení servisních úkonů, pokud je požadována i změna tarifů, tak i podklady a nebo objednávkový formulář na nastavení ( záleží na typu automatu )
      • v den odeslání automatu k opravě nám zašlete informaci o zásilce - přepravní společnost, podací pošta-depo, číslo zásilky (to platí zvláště je-li zásilka přepravována PPL)
  • Převzetí opraveného telefonního automatu
    • osobně - termín převzetí předem telefonicky dohodněte
    • přepravní službou - opravené automaty jsou většinou zasílány na dobírku ( neplatí pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou, ve které jsou dohodnuty platební podmínky ), pro zaslání opraveného automatu používáme službu Profi nebo Obchodní balík ( podle toho je-li zákazník podnikatel nebo občan-nepodnikatel ) České pošty; o odeslání automatu je zákazník většinou v den odeslání informován e-mailem.
      Neúspěšný pokus o doručení zásilky Česká pošta avizuje příjemci "Oznámením o uložení zásilky" a poté ještě po 3 dnech dodávací pošta zasílá příjemci "Opakovanou výzvu k vyzvednutí poštovní zásilky".
      UPOZORNĚNÍ ! Pokud zásilku v den doručení nepřevezmete, je na dodací poště uložena jen 7 dnů ( na rozdíl od 14 dnů úložní doby u obyčejných balíků ), poté se zásilka vrací zpět odesílateli.
      Poplatek a cenu za opakované zaslání hradí zákazník a je připočtena k původní ceně dobírky.
Nezbytné náležitosti Vaší objednávky naleznete zde.

Informace k produktům a službám, o které máte zájem, a jejichž specifikace jste na našich webových stránkách nenašli, Vám obratem zašleme e-mailem nebo poštou, eventuelně Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Stačí poslat požadavek na tuto e-mailovou adresu mailto: servis (zavináč) jplusr.cz nebo nás kontaktovat na telefonním čísle +420 545 218 578


Copyright © 1999-2011 J+R, spol. s r.o. Poslední aktualizace 15.01.2011
Vaše případné dotazy a připomínky očekáváme na e-mailové adrese :  mailto: servis (zavinac) jplusr.cz
Použití materiálů a informací ze stránek www.jplusr.cz, www.jplusr.eu, www.asconn.cz, www.asconn.sk, www.telefonniautomaty.info, www.telefonni-automaty.info, www.tarifikace.info a www.r-eltech.cz je možné pouze se souhlasem webmastera.