Servis telefonních mincovních automatů - postupy, podmínky a doporučení
Oprava nebo servis telefonního automatu je prováděn přímo u zákazníka a nebo je vyjímečně prováděn na našem servisním pracovišti v Brně , pokud požadovanou opravu není možné provést externě.
Před vlastním provedením servisu si připravte a předejte nebo zašlete ( podle způsobu předání )
- popis závad, které požadujete odstranit, v případě, že se závada projevuje jen po volbě určitých čísel, tak i seznam těchto čísel
- klíč od pokladny, pokud má automat přídavnou pokladnu, tak i klíč od této přídavné pokladny
- klíč majitele pro bezplatné hovory ( týká se automatů AWB a AWB MT ) pokud se závada projevuje v souvislosti s bezplatným voláním majitele
- podklady a požadavky k vlastnímu nastavení telefonního automatu a k nastavení tarifů pro odchozí hovory; pokud máte jakékoliv nejasnosti kontaktujte nás a nejasnosti vysvětlíme a vyřešíme
Externí oprava
- Objednání externího servisního zásahu
- telefonicky - platí jen pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou
- prostřednictvím webového formuláře
- emailem
- poštou
- Termín provedení externího servisního zásahu
- se zákazníkem je předem dohodnut telefonicky nebo emailem
- čas provedení je dohodnut vždy s tolerancí, zvláště tehdy, jedná-li se o servisní zásah v průběhu dne a nebo v průběhu vícedenního servisního výjezdu do jiného regionu než je jižní Morava
I když je časový harmonogram servisního výjezdu naplánován s časovými rezervami, může dojít k neplánované časové prodlevě ( dopravní situace, povětrnostní vlivy, komplikace a neplánované prodloužení doby servisního zásahu u předchozího
zákazníka nebo zákazníků apod. ) je zákazník informován o změně a posunutí termínu.
- Podmínky u zákazníka
- čisté místo s dobrým osvětlením
- stůl cca 0,8 x 0,8m
- Cestovní náklady
- paušální sazby podle pásma v Brně
- podle skutečnosti (kilometrovné, čas technika na cestě) při servisním výjezdu mimo Brno pro jednoho zákazníka
- alikvotní podíl na cestovních nákladech (kilometrovné, čas technika na cestě, ubytování) při servisním výjezdu mimo jižní Moravu, kritérium - zákazník v jiném regionu by neměl za cestovní náklady zaplatit víc než
zákazník na jižní Moravě při samostatném výjezdu
zákazník hradí v plném výši, bez alikvotního rozpočítání, jen konkrétní náklady s ním spojené (např. poplatek za vjezd do KRNAPu, poplatek za lanovku apod.),
více informací o způsobu výpočtu a stanovení alikvotního podílu na cestovních nákladech naleznete zde.
- Platební podmínky
- hotově po provedení servisního zásahu na základě vystaveného daňového dokladu
- převodem - pouze u zákazníků s uzavřenou servisní smlouvou a dohodnutými platebními podmínkami
- zálohová platba předem - v případě, že součástí servisního zásahu jsou úkony a nebo materiál, který je nutné připravit předem s určením pro konkrétního zákazníka a nebo u zákazníků se špatnou platební morálkou, vyúčtování rozdílu
mezi zálohovou platbou a výslednou cenou servisního zásahu je splatné na místě po jeho provedení
Oprava v našem servisu
- Způsob doručení do servisu
- osobně - termín předání předem telefonicky dohodněte
- přepravní službou
- odeslání k opravě předem projednejte - ne všechny závady jsou opravitelné u nás na servisu, jedná-li se o souběh se závadami v místě připojení
- automat je potřeba předat k přepravě řádně zabalený, mezi přepravním obalem a automatem musí být dostatečná deformační zóna a prostor uvnitř obalu vyplněn vhodným tlumícím materiálem;
s automatem je nutné zaslat i objednávku s popisem závad a požadavky na provedení servisních úkonů, pokud je požadována i změna tarifů, tak i podklady a nebo objednávkový formulář na nastavení ( záleží
na typu automatu )
- v den odeslání automatu k opravě nám zašlete informaci o zásilce - přepravní společnost, podací pošta-depo, číslo zásilky (to platí zvláště je-li zásilka přepravována PPL)
- Převzetí opraveného telefonního automatu
- osobně - termín převzetí předem telefonicky dohodněte
- přepravní službou - opravené automaty jsou většinou zasílány na dobírku ( neplatí pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou, ve které jsou dohodnuty platební podmínky ), pro zaslání opraveného automatu používáme službu Profi nebo
Obchodní balík ( podle toho je-li zákazník podnikatel nebo občan-nepodnikatel ) České pošty; o odeslání automatu je zákazník většinou v den odeslání informován e-mailem.
Neúspěšný pokus o doručení zásilky Česká pošta avizuje příjemci "Oznámením o uložení zásilky" a poté ještě po 3 dnech dodávací pošta zasílá příjemci "Opakovanou výzvu k vyzvednutí poštovní zásilky".
UPOZORNĚNÍ ! Pokud zásilku v den doručení nepřevezmete, je na dodací poště uložena jen 7 dnů ( na rozdíl od 14 dnů úložní doby u obyčejných balíků ), poté se zásilka vrací zpět odesílateli.
Poplatek a cenu za opakované zaslání hradí zákazník a je připočtena k původní ceně dobírky.
Nezbytné náležitosti Vaší objednávky naleznete zde.
Informace k produktům a službám, o které máte zájem, a jejichž specifikace jste na našich webových stránkách nenašli, Vám obratem zašleme
e-mailem nebo poštou, eventuelně Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Stačí poslat požadavek na tuto e-mailovou adresu mailto: servis (zavináč) jplusr.cz nebo nás kontaktovat
na telefonním čísle +420 545 218 578
|
|
Copyright © 1999-2011 J+R, spol. s r.o. |
Poslední
aktualizace 15.01.2011 |
Vaše případné dotazy a připomínky očekáváme na e-mailové
adrese : mailto: servis (zavinac) jplusr.cz
Použití materiálů a informací ze stránek www.jplusr.cz, www.jplusr.eu, www.asconn.cz, www.asconn.sk, www.telefonniautomaty.info, www.telefonni-automaty.info,
www.tarifikace.info a www.r-eltech.cz je možné pouze se souhlasem webmastera.
|
|