Objednávka servisního zásahu - jak postupovat a na co nezapomenout
Vlastní servisní zásah telefonního automatu může být proveden buď přímo u zákazníka, pokud je možné požadované úkony provést externě, a nebo na našem servisním pracovišti v Brně.
Na co v objednávce nezapomenout ( podle způsobu předání )
- název firmy - společnosti
- adresa sídla vč. PSČ
- IČO
- DIČ
- jméno a příjmení objednavatele
- telefon, mobil
- email
- přesná adresa provedení servisního zásahu nebo přesná adresa pro zaslání opraveného přístroje
- telefon, mobil
- kontaktní osoba
- specifikace požadavků - nezapomeňte na aktualizaci tarifů a tarifních tabulek
- popis zjištěných závad
- Objednání externího servisního zásahu
- telefonicky - platí jen pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou
- prostřednictvím webového formuláře
- emailem
- poštou
Externí servisní zásah
K vlastnímu provedení servisního zásahu nezapomeńte zajistit
klíč od pokladny, pokud má přístroj přídavnou pokladnu, tak i klíč od této přídavné pokladny
klíč majitele pro bezplatné hovory ( týká se přístrojů AWB a AWB MT ) pokud se závada projevuje v souvislosti s bezplatným voláním majitele
podklady a požadavky k vlastnímu nastavení telefonního mincovního automatu a k nastavení tarifů pro odchozí hovory; pokud máte jakékoliv nejasnosti kontaktujte nás a nejasnosti vysvětlíme a vyřešíme
ještě před vlastním provedením servisního zásahu
čisté místo s dobrým osvětlením
stůl cca 0,8 x 0,8m
Servisní zásah v našem servisním středisku
- Způsob předání k servisnímu zásahu
- osobně - termín předání je nutno předem telefonicky dohodnout
- přepravní službou - přístroj je potřeba předat k přepravě řádně zabalený, mezi přepravním obalem a přístrojem musí být dostatečná deformační zóna a prostor uvnitř obalu vyplněn vhodným tlumícím materiálem;
s přístrojem je nutné zaslat i objednávku s popisem závad a požadavky na provedení servisních úkonů, pokud je požadována i změna tarifů, tak i podklady a nebo objednávkový formulář na nastavení ( záleží
na typu přístroje )
- Spolu s přístrojem nezapomeňte zaslat i klíče :
- klíč od pokladny, pokud má přístroj přídavnou pokladnu, tak i klíč od této přídavné pokladny
- klíč majitele pro bezplatné hovory ( týká se přístrojů AWB a AWB MT ) pokud se závada projevuje v souvislosti s bezplatným voláním majitele
- Převzetí opraveného přístroje
- osobně - termín převzetí je nutno předem telefonicky dohodnout
- přepravní službou - opravené přístroje jsou zasílány na dobírku ( neplatí pro zákazníky s uzavřenou servisní smlouvou, ve které jsou dohodnuty platební podmínky ) a nebo bez dobírky v případě úhrady
servisního zásahu předem, pro zaslání opraveného přístroje používáme službu Profi nebo Obchodní balík ( podle toho je-li zákazník podnikatel nebo občan-nepodnikatel ) České pošty; o odeslání přístroje
je zákazník většinou v den odeslání informován e-mailem.
Neúspěšný pokus o doručení zásilky Česká pošta avizuje příjemci "Oznámením o uložení zásilky" a poté ještě po 3 dnech dodávací pošta zasílá příjemci "Opakovanou výzvu k vyzvednutí poštovní zásilky".
UPOZORNĚNÍ ! Pokud zásilku v den doručení nepřevezmete, je na dodací poště uložena jen 7 dnů ( na rozdíl od 14 dnů úložní doby u obyčejných balíků ), poté se zásilka vrací zpět odesílateli.
Poplatek a cenu za opakované zaslání hradí zákazník a je připočtena k původní ceně dobírky.
Informace k produktům a službám, o které máte zájem, a jejichž specifikace jste na našich webových stránkách nenašli, Vám obratem zašleme
e-mailem nebo poštou, eventuelně Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Stačí poslat požadavek na tuto e-mailovou adresu mailto: servis (zavináč) jplusr.cz nebo nás kontaktovat
na telefonním čísle +420 545 218 578
|
|
Copyright © 1999-2010 J+R, spol. s r.o. |
Poslední
aktualizace 25.05.2010 |
Vaše případné dotazy a připomínky očekáváme na e-mailové
adrese : mailto: servis (zavinac) jplusr.cz
Použití materiálů a informací ze stránek www.jplusr.cz, www.jplusr.eu, www.asconn.cz, www.asconn.sk, www.telefonniautomaty.info, www.telefonni-automaty.info,
www.tarifikace.info a www.r-eltech.cz je možné pouze se souhlasem webmastera.
|
|